Cumartesi, Ekim 03, 2009

İstediğiniz Resmi Şema Yapabilirsiniz



İsmeklerde verilen birçok kurs var, bende takı tasarımı kursuna gitmiştim birkaç yıl önce.. O zamanlar nette model ararken boncuk işi gibi yapılan resimlere hayran kalmıştım.. Ufak tefek şemalar bulmuştum ama tam istediğim gibi değilde resimler, birkaç uğraştan sonra pes ettim ve bıraktım zaten :) Ama biraz önce bulduğum bu site sayesinde istediğiniz her türlü resmi şema haline getirebilirsiniz.. Ve bu şemalarla ister boncuk işleyin, ister kaneviçe yapın ister örgü örün.. Eminim her gören hayran kalacaktır yaptıklarınıza :) 


Resimleri şema haline getirmek için tek yapmanız gereken http://www.microrevolt.org/knitPro/ sitesine girmek ve Dosya Seç kısmından bilgisayarınızda bulunan resmi seçiyorsunuz ve tamam diyorsunuz, daha sonra istediğiniz ölçüleri işaretleyip submit diyorsunuz ve biraz bekledikten sonra şema pdf formatında ekranınıza geliyor.. İşinize yaraması dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder