Perşembe, Ekim 01, 2009

Kağıt Peçete Katlama


Biz evde genelde kağıt peçete kullanırız.. Kağıt peçete katlama konusunda da çok fazla seçeneğimin olmadığını düşünürdüm, ta ki bu ekleyeceğim peçeteyi görene kadar :) Peçeteyi katlayıp güzel bir çikolatanın etrafına sarmışlar ve melek gibi bir şekil ortaya çıkmış.. Gördüğüm zaman çok hoşuma gitti ve hem lazım olduğu zaman çok aramamak hemde sizlerle paylaşmak için bloguma koymaya karar verdim.. Umarım beğenirsiniz..



Bunun için biraz kağıt ve simli bir sicim gerekli.. Birkaç kağıdı kanat şeklinde kesiyoruz ve ortalarından sicimi geçiriyoruz.



Daha sonra peçeteyi ikiye katlı hale açıp bir sağa bir sola kıvırmaya başlıyoruz..






Tamamını kıvırdıktan sonra, çikolatamızı alıp tam ortasına gelecek şekilde etrafını sarıyoruz..






Vee kanatlarımızı getirip çikolatanın altına yerleştirip peçetemizi bağlıyoruz..



Son olarak bağladığımız ipin uçlarını fiyonk yapıyoruz :)



Gerisi hayal gücünüze kalmış, istediğiniz objeleri kullanarak farklı melekler elde edebilirsiniz :)


Çok şık öyle değil mi? Hele benim gibi melekli objeleri seviyorsanız çok beğenerek kullanacağınıza eminim :)


Alıntıdır..

2 yorum:

  1. paylaşımınız için tesekkurler yapıcam:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, aynı konuyla ilgili bir yazı yazmaya karar vermiştim; paylaştığınız örneği de internette gezerken gördüm, çok beğendim, blogumda paylaştım, sizi bilgilendirmek istedim :)
    http://berilokegulen.blogspot.com/2013/03/pecete-katlama-sanat.html

    Sevgiler,

    Beril Öke Gülen

    YanıtlaSil